Big7Tours - Fly & Drive Auto Tourtochten door Spanje en Portugal

Mogelijk gemaakt door

Mijn Blog

Rally de Madeira - Douro 2018

Een uitdagende Rally van 12 dagen in de eerste week van Oktober.
Start in Bilbao (zelf rijden naar de start locatie of Fly&Drive) en via prachtige routes (o.a gedeeltelijk door Picos de Europa) over de spectaculaire bergweggetjes naar Porto (Portugal). 1e dag Porto is er een dagtocht georganiseerd met de boot op de rivier de Douro met een spectaculaire sluisschutting van 27 meter hoogte verschil. De auto's blijven 4 dagen geparkeerd in de garage van het hotel in Porto en de teams vliegen van Porto naar Funchal (Madeira). Totaal verblijf op Madeira is 4 dagen. Terug uit Madeira een dag bezoek aan Porto en dan via o.a. Logrono terug naar Bilbao. Intensief programma maar ook 2.560 heerlijke geniet kilometers in de je eigen cabrio.

7 Reacties op Rally de Madeira - Douro 2018:

Comments RSS
Karin en Martin on vrijdag 19 oktober 2018 12:36
Wat was het weer een heerlijke reis we hebben genoten van de mooie routes en onze gezellige groep heerlijk eten en drinken en mooie hotels heel mooie polo shirts gekregen met reclame erop en auto merken op de mouw het is intensief maar o zo gezellig met elkaar na thuiskomst is het afkicken bovendien ben ik dankbaar dat alles zo goed is verlopen ondanks een paar fouten in het routeboekje zijn we allen goed aangekomen bij het laatste hotel en hebben we een heel bijzonder laatste diner genoten dank, dank, dank šŸ˜

Hans en Lenny on vrijdag 19 oktober 2018 12:41
Mijn man en ik hebben vanaf 30 sept 2018 14 dagen met BigSevenTours een cabrio rally gereden van Bilbao naar Porto in Portugal, van Porto per vliegtuig 4 dagen naar Madeira gegaan. Weer terug naar Porto, waar de cabrio's 4 dagen geparkeerd waren, en weer 4 prachtige rallydagen gehad. Het was een fantastische reis, prachtige routes, heel mooie hotels ook met prima restaurants, en daarnaast heel veel gezelligheid met al onze mederijders. De reis was perfect georganiseerd, ondanks dat er een vlucht werd afgelast vanwege valwinden op de terugweg van Porto naar Madeira en er op stel en sprong voor 1 nacht hotelkamers voor 18 personen georganiseerd moesten worden en hotelkamers afgezegd en er nieuwe vluchten geregeld moesten worden. Daarom bij deze Henri heel erg bedankt voor de heerlijke en onbezorgde 14 dagen in Spanje, Portugal en Madeira.

Ineke en Willem on vrijdag 19 oktober 2018 12:45
Even een berichtje van onze kant, wij hebben een heeeeeeel gezellige, mooie rally gehad. Ook deze keer weer hebben wij ontzettend genoten want voor ons was het de zoveelste reis met Big7tours. Alles was goed geregeld ook de reis naar Madeira was erg mooi om mee te maken, mede deelnemers Wim (die daar Hotels heeft) heeft goed z'n best gedaan om van alles aan ons te laten zien. Ook het gezelschap wat mee was zeer gezellig veel dingen samen gedaan. Henri en Johan bedankt voor deze reis en natuurlijk ook onze medereizegers bedankt.

Ruud en Gerda on vrijdag 19 oktober 2018 12:50
Het was weer een super reis en natuurlijk voor herhaling vatbaar!

Geertje en Henny on vrijdag 19 oktober 2018 12:56
Het was voor ons de eerste keer dat wij mee zijn gegaan met BigSevenTours, maar wat een fantastische ervaring! Prachtige routes door Spanje en Portugal. Bij aankomst altijd de heel gezellige sfeer met de groep. Dit hebben wij als heel positief ervaren. Veel gezelligheid en heel veel gelachen.

Roel en Olga on vrijdag 19 oktober 2018 13:00
Hierbij een reactie op onze fantastische reis. Het was weer een geweldige rally. Leuke gezellige reisgenoten, mooie omgeving, heerlijk eten. Allerlei verschillende type hotels. Henri en Johan jullie hebben weer je best gedaan, ook met de problemen oplossen. We hopen volgend jaar weer van de party te zijn, nog hartstikke bedankt Henri en Johan. Liefs Olga en Roel

Michiel en Inge on vrijdag 19 oktober 2018 13:05
Ontzettend genoten van de Madeira Rally, met een extra stop in Madeira waar we ontzettend goed ontvangen zijn en in korte tijd veel van het mooie eiland hebben gezien en hebben genoten van het mooie hotel waar we verbleven. Helaas wat vertraging wegens slecht weer op de terugreis naar Porto maar weer goed opgelost door Henri en Wim. Het humeur heeft er niet onder geleden en toen de groep weer helemaal compleet was de route van de Rally opgepakt. Heerlijk gereden op de mooie Spaanse en Portugese wegen. Hele goede hotels en heel goed eten onderweg. En natuurlijk het belangrijkste weer met een groep hele mooie bijzondere mensen onderweg. Kortom een schitterde reis voor herhaling vatbaar!!!!!